I feel like a farmer..

Igår flyttade jag till Malmö och idag var första dagen jag hade tid att gå omkring lite.. Jag har börjat inse vilken småstadsmänniska jag är. Jag blev irriterad när bilarna inte stannade för mig när jag cyklade över vägen och jag förstod inte varför de andra hundägarna jag mötte inte sa "hej". Oj oj! Men det ska nog gå bra.. tror jag..

ENG: Yesterday I moved to Malmö which is the third biggest city in Sweden. Today I had time to look around and I realized what a small town girl I am. I got annoyed because the cars didnt stop when I came biking and I didnt get why the other dog owners didn't say "hi" when I walked by. But this will be great.. I think..
JULIA

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du blir skåning du med :D Ska till Malmö i helgen så då kanske vi kan ses? :D kram

2011-08-16 @ 18:11:39
URL: http://aitra.blogg.se/
Postat av: Julia

Men du!! Det gör vi! Jag skickar mitt nummer över fb :)

2011-08-16 @ 21:50:24
URL: http://juliaeja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0