Be my sun

Sunglass chains - weekday, feather earrings - Indiska
Vilken helfestlig dag!
*Min fina kusin Lina uppträdde med dansgruppen "Malmö Young Contemporary Dancers" på Malmöfestivalen.
*Min elektriska tandborste hat gått bersärkagång och står och brummar inne på toaletten, den vägrar stänga av sig.
*Åldersgruppen "äldre" i det nya programet "True Talent" är folk i åldrarna 50-100, och detta retade jag pappa med, eftersom han då tillhör äldre.
*Vi har firat att vi flyttat in i nya lägenheten igen, vilket vi ungefär gör varje kväll med diverse folk, och återigen åkte champagnen fram.
What an nice day!
*My cousin performed at Malmö festival with her dance crew "Malmö Young Contemporary Dancers".
*My electric toothbrush is going crazy and making awkward sounds in the bathroom, which made me and mom laugh untill we (or maybe just I) cried.
*My dad is considered an "elder" according to the categories in the new Swedish tv-show "True Talent" (50-100 years), which I told him with a smile.
*We've been celebrating once more that we moved to our new apartment, it feels like we're drinking champagne every day now.
JULIA

Kommentarer
Postat av: Olivia

Min mammas tandborste gör också så... Ska köpa en ny till henne för jag hatar ljudet haha

2011-09-01 @ 21:48:18
URL: http://aitra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0