Spread a little love, just say hello!

Lite fynd blev det på IKEA, men jag blir så trött av att gå omkring bland alla tusen saker. Efter IKEA blev det den danska affären ILVA, där jag hittade lampa och lite smått och gott, ni får se när jag fått upp det, just nu ser mitt rum ut som en terrorattack!
Senare på kvällen blev det lite skyping med snyggingen till vänster på bilden, Hanna!
God natt gott folk!
ENG: I found a couple things at IKEA, but all their million things make me so tired! Ill show you all the things I got when I've put it up, right now my room looks like a terror attack!
Today I also skyped with the hottie to the left in the picture, Hanna!
Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0