V is for Victory

Det kanske inte syns så bra på bilden med just nu är jag genomblöt, då menar jag helt igenom, min mascara och eyeliner är helt utsmetad, mitt hår droppar, min tröja var en gång grön, jag fryser och jag är på väldigt bra humör. Idag hade nämligen Borgarskolan (WOHOO) vattenkrig mot Petri (BUUU). Vem vann? Låt mig säga att deras flaggor inte längre var vita och blå när vi var klara, utan bruna med fotavtryck (:
ENG: Maybe it's hard to see on the picture but I'm soaking wet; my mascara and my eyeliner is all over the place, my hair is dripping, my cardigan was once green, Im freezing cold and Im in a very good mood. My High School just had a water gun fight against our enemy High School. Their flags weren't blue and white anymore, but brown with footsteps on, when we were done (:
JULIA

Kommentarer
Postat av: kjelle

Du är otroligt vacker, men jag vill se helkroppsfoto!! Nu ser man ju ingenting, jue!!!



//k

2011-08-31 @ 14:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0