I hate sale

Jag orkar inte kaoset och alla tusen saker på rean, jag vill bara sitta och ta det lugnt på nåt kafé efter en kvart. Fick i alla fall bytt några julklappar så det blev mysiga over-knee strumpor från Indiska och ögonskugga från the Body Shop (såklart inte ens på rea ;) ). Sen är jag lite sugen på skorna från Cheap Monday på bilden... Men är tveksam på färgen.. Hade de varit svarta hade jag lätt slagit till..

ENG: I cant stand the caos at the sale. I just wanna sit at a café and drink a chai latte. At least I got some cute over-knee socks and an eyeshadow from the Body Shop (ofc not on sale haha). And Im not sure if I want the shoes from Cheap Monday in the picture... Not sure about the color, wish they were black...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0