Stockholm syndrome

Nu hoppar jag, mamma, pappa och Tor på flyget till hufvudstaden! Vi ska se Adam i Ronja Rövardotter på teater Rival och hinna med mitt favoritmuseum Fotografiska också hade vi tänkt! När man är i Stockholm är Fotografiska ett måste om man är fotointresserad, så fint!

Måste ju hinna med lite mellandagsshopping också... Allt kommer ta slut, fast ärligt, jag orkar inte riktigt slåss på stan. Kommer bara köpa massa fult för att det är billigt på rean som förra året... Hehe

Jag har på mig min minkpäls från farmor och en klänning från Soho New York som inte syns på bilden.

ENG: Im soon flying up to Stockholm to see my brother in his new play.

I really have to go shopping with all this sale.. But honestly, Ill just end up with a bunch of ugly but cheap stuff like last year...

Im wearing a furjacket from my grandma and a dress from Soho that you cant see in the picture.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0