Happy Birthday Anna!

 

Lite fina bilder sen igårkväll snodda av Nikita! Riktigt kul hade vi. Man kommer så mycket närmare folk när man träffas utanför skolan. Fick reda på en hel del som ändrade min syn på vissa. Fast endast till det bättre ;)
Nu ska jag ta tåget till Lund för lunchmys med mormor och morfar. Hade tänkt att mormor skulle hjälpa mig med matten, som jag inte förstår någonting av, suck! Efter det blir det fika med en gammal kompis som det var alldeles för länge sen jag såg sist, Viktoria Bertilsson.
Söndagsmys? Jadå!

ENG: Some pictures from yesterday. We had so much fun and you become so much closer just from hanging out outside of school. I found out a few things that changed my picture of some people completely.
Now Im gonna take the train to my grandparent, Im hoping my grandma can help me with my impossible math. After that Im meeting up with my friend Viktoria that it was simply way too long ago i saw.
Cozy sunday? Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0