Life's good!


Jag tittar på Biggest loser och proppar i mig mat. YEAH!
Helgen var riktigt bra. Jag hade en grym fredagskväll. Fick inte många timmars sömn och sen bar det av redan vid nio till Gymnasiemässan där jag lite halvtrött försökte övertala nior att välja min kära Borgarskola. Riktigt härlig känsla när man helt lyckas ändra någons åsikt om Borgar.
Sen hade jag en riktigt fin helg med gäster från Varberg (tänker inte nämna att jag i princip somnade på dansföreställningen vi var på hehe). Härligt att träffa min barndomsvän Johanna och catcha upp lite.
Idag har jag suttit på ett nyöppnat café med Sarah och pratat i timtal. Imorgon är vi lediga och KUL att jag har utvecklingssamtalstid 8.40..............
Ciao

ENG: Im watching Biggest loser and eating as heck! Yeah!
My weekend was really good. Friday night was great but I didn't get much sleep. Already 9 am I had to go to a High School event and half asleep I tried to convince kids to choose my loved High School. Best feeling to chance someones mind completely about my school.
Then I had a good time with our good friends from Varberg (Im not gonna mention that I fell asleep at a dance show haha). It was great to catch up with my childhood friend Johanna.
Ive spended the day with Sarah at a new café talking for hours.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0