La familia


Padre & Madre

Fick en liten fin fråga hur jag bodde. Jag bor i Ribergsborg, Malmö, nära havet. I min lägenhet bor min lilla mamma, min lilla pappa och för tillfället min bror Adam (han bor vanligtvis i Stockholm). Min bror Tor bor just nu i Australien men flyttar nog in till nästa år här också. Då är vi alla fullfjädrade Skåningar ;) Vi har även kvar vårt hus i min hemstad Varberg.

Nä, nu ska jag på en festutbildning som MB Estetiska förening ordnar, jag ska lära mig hur man fixar fester. Kul? Ja! Ciao

ENG: I got a question of how I live. I live in Ribergsborg, Malmö, by the ocean. I share my appartment with my little mom, my little dad and right now my brother Adam (he usually lives in Stockholm). My other brother Tor lives in Australia right now but will probably move in here too next year.

Now I'm heading for a Party class, Im gonna learn how to plan a party (fun ey!?). Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni inte kvar huset i varberg?

2011-10-08 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0