You catch my dreams.




My dreamcatcher that helps me sleep tight.

Oj oj! Här går livet på. Lite för översocial som man är bestämde jag möte med några mormoner (läs om religionen här) på stadsbiblioteket i tisdags med Sarah och Murre. Det var väldigt intressant att höra om deras religion som anser att Jesus var i Amerika. Religion är något av det mest intressanta jag vet även fast jag själv knappt varit i kyrkan (jag gick ett par gånger när jag var liten men sedan dog en valp vi fick och jag stötte indirekt på teodicéproblemet och jag blev pissed off på Gud hahah).
Igår var jag på möte för Borgarmusikalen min skola sätter upp, håll tummarna att jag kommer med hörni!

Ska försöka ladda upp en liten video när jag och min bror sjunger lite senare så att ni får höra hur jag låter.

Kärlek

ENG: Because Im kind of a little too social I decided to met up with some random mormons at the library Tuesday. For whoever in Glendora CA that knows my friend Tanner Whitworth, it was a friend of his brother I met, the world is so small, it's insane! It was so fun to talk about their religion, I think different religions are so interesting.
Im gonna audition for our School Musical in a week, cross your fingers for me!

Im gonna try to upload a little video of me and my brother a little later if it works.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0