Adrenalin is all you need, baby!

Ingen som inte tränar förstår hur skön känsla det är att köra slut på sig själv, känna adrenalin och känna svetten svida i ögonen. Det är bland det bästa jag vet. När jag tar studenten ska jag utbilda mig till aerobics instruktör och sen sticka till Nya Zeeland och träffa min fina vän Sam, ha det bra och jobba som instruktör.

ENG: Noone that doesn't workout understands how nice the feeling after a total workout is. I love it. As fast as I graduate Im gonna become an aerobics instructor, move to New Zeeland to my lovely friend Sam, have a good time and work as an instructor.

JULIA


Kommentarer
Postat av: hannanananana

SNYGG !

2011-09-06 @ 16:19:05
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0