This is it


Idag slutade jag skolan vid 11 på grund av inställda lektioner. Jag drog med Nikita, Felicia och Rabia till Espresso House, myste någon timme. Jag hade inte alls lust att åka hem så jag, Selma och Fanny stack ner på stan och shoppade innan vi avslutade med mysig lunch på Jensen's Bøfhus. Jag har helt enkelt haft en astrevlig dag. Om nån timme tar jag tåget till Lund för att gå på födelsedagsmiddag hos min Kusin Lina som blir 22 idag.

I got out of school at 11 a.m. because my other classes were canceled. Wohoo! Me, Nikita, Felicia and Rabia spent about an hour just having a good time, drinking coffee at a coffee shop. I did't feel like going home so I went shopping and had lunch with Selma and Fanny. I've had the best day. Im soon heading for a birthday dinner at my cousin Lina's new appartment, she's turning 22 (:

JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0